Bu Blogda Ara

23 Nisan 2014 Çarşamba

Çiçekli kumaştan sandalye örtüsü dikimi / chair cover planting

Merhaba arkadaşlar bir görünüp bir kaybolan ben sandalye örtüsüyle karşınızdayım. Bu sene çiçekli kumaşlar,desenler her yerde. Neden sandalye kılıfı da olmasın ki dedim. Ve annemin mutfağına bahar çiçeklerini getirdim. Kesimi de dikimi de gayet kolay.Önce sandalyenin boyutuna göre dikdörtgen şeklinde kesiyoruz.Arka geçirme yeri ve alt geçirme uzunluğunu unutmayıp ona göre kesim yapın.Ayrıntılarını fotoğrafladım. Nasıl yaptığımı resimlerle göstermeye çalıştım. Anlamadığınız yer olursa lütfen sormaktan çekinmeyin.




Önce dikdörtgen şekilde kesip kenarlarını kıvırıyoruz.
















 Arka kısmıyla oturma kısmının ayrım yeri. Bu kısma sandalyenin altından ve arkasından bağlamak için bağcık yaptım. Bu şekilde oturulduğunda kayması önlenmiş oluyor.
sandalyenin arkasına geçirmek için kıvırdım





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı