Bu Blogda Ara

20 Mart 2014 Perşembe

Rengarenk Fotoğraf Çercevesi Yapımı


Bu fotoğraf çerçevelerini yapmak için ihtiyacımız olan malzemeler: mukavva kartonu, falçata, yapıştırıcı, kurdele ve süsleme için incik boncuk...

Mukavva kartonunu falçata ve cetvel yardımıyla kare şeklinde 2 tane kestim. Birinin iç kısmıda kare seklinde kesilecek. Diğer kare karton çerçeve arkası için gerekli olacak.



Önce çerçevenin kenarlarını kurdele ile 2 kere doladım. Şifon kurdele olduğu için 2 kat doladım yoksa alttaki beyaz mukavva görülüyordu.Eğer saten kurdele ile yaparsanız tek kat dolamanız yeterli olacaktır.Kenar kısımlarına yapıştırıcı sürüp pul yapıştırdım.Çerçevenin arkası için ayırdığımız kartonun da 3 tarafına yapıştırıcı sürün ve çerçeve ile birleştirin. Üç tarafına sürmemizin nedeni bir tarafından içine fotoğrafı yerleştireceğiz.


 Beyaz olan çerçeveyi de desenli yapışkan kağıtla yaptım.Çerçeveyi kapladım ve pullarla süsledim.
Bu çerçeveleri çocuk odasında, antirelerde ya da istediğiniz her yerde kullanabilirsiniz. Yapımı çok basit ve pratik.
Çocukların da kolayca, eğlenceli biçimde yapacağı bir etkinlik. Onların da yaratıcılığını arttırabilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı