Bu Blogda Ara

24 Ocak 2014 Cuma

Tam Daire Kloş Etek:))


Selam arkadaşlar :) Daha önce yarım daire kloş etek dikip yayınlamıştım. Tabi çok acemiceydi. Kesip diktikçe insan tecrübe kazanıyor. Bu sefer arkadaşımın isteği üzerine tam daire kloş etek diktim. Öncekinden daha güzel oldu. Bu kloş etekleri kesmesi de dikmesi de oldukça pratik ve kolay. Ben çok sevdim fırsat buldukça renk renk dikmeyi düşünüyorum. Diz üstü eteğe 1 metre çiften kumaş yeterli oluyor. Kesim aşamasına gelince
önce kumaşı 2'ye katlıyoruz, sonra tekrar katlıyoruz. Kare olan kumaşı tekrar üçgen şekilde tekrar katlıyoruz. Katladığımız kumaşın boyunu kenar kısmından ölçüyoruz. Kaç cm ise aynı boyda alt kısmı oval olacak şekilde işaretleyip kesiyoruz. Daire şeklinde kumaş elde ediyoruz. Resimlerden daha iyi anlayacağınızdan eminim. Anlatımım karışık olabilir. Modaya uyum açısından da bel ve alt kısmına deri geçirdim...Beğeninize sunuyorum:))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı