Bu Blogda Ara

6 Kasım 2013 Çarşamba

2013-2014 Hırka, Ceket Modelleri

Alışveriş sitelerini dolaşırken evde kolaylıkla yapılabilecek modelleri de bilgisayarıma kaydettim. Bugünlerde ceket dikmek istiyorum. Hoşuma giden modelleri sizinle de paylaşmak istedim. Belki benim gibi ceket dikmek isteyen olur, ilham vereyim dimi:) Ben dikişte çok ayrıntıyı sevmiyorum kolayca kesip dikebilmeliyim. Fazla ustalık gerektirmemeli eğer yaptığım olmazsa bende hüsrana ve hevesimin kırılmasına neden oluyor. Benim gibi bu işin eğitimini almamış, dikişe yeni başlamışsanız dikimi,kesimi kolay modellere kaçın derim.Kaçın ki hevesiniz kırılmasın, kendinize güveniniz gelsin ve çok güzel işler çıkartın. Ben bu modellerden birini kendime kurban kesip  işe başlayacağım. Ama önce kumaşa ihtiyacım var vee bugün pazarım var çok güzel kumaşlar beni bekliyor.Herkese kolay gelsin...















 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı