Bu Blogda Ara

2 Ekim 2013 Çarşamba

Kalem Etek Dikimi





Sade düz, diz üstü dar bir etek dikmek istiyorsanız bundan daha basiti yoktur herhalde.Arkadaşım için diktim ve üzerinde çok güzel durdu.Herkesin kolaylıkla dikebileceği bir etek modeli.Kumaşını birlikte pazardan seçmiştik.Ne yapalım diye düşünürken, boydan çizgili olduğu için etek güzel olur diye düşündük. Kumaşı üzerine dolayıp kenarlarını iğneledik ve kalıbını çıkarttık. Başladık kesip dikmeye, kestikten sonra dikimi kolay oluyor,yanlardan birleştirdim, bir yanına da fermuar diktim, alt dikişini yaptıktan sonra giyime hazırdır.Güle güle giymesi dileğiyle...

                               

                            Etek sarı sen etekten sarısan sarısan
                            Etek sarı sen etekten sarısan sarısan
                            Kurban olam beydoğanın karısan karısan
                            Kurban olam beydoğanın karısan karısan
                                   
                            Sordum soruşturdum kimin yarisen yarisen
                            Sordum sual ettim kimin yarisen yarisen
                            Ben sormadan dolu gibi dökili dökili
                            Ben sordukça gözlerinden yaş geli yaş geli

                                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı