Bu Blogda Ara

13 Eylül 2013 Cuma

Şifon Bluz Dikimi...Artan kumaşları değerlendirme...


                                                                                      KOLAY BLUZ DİKİMİ



 Artan kumaşları değerlendirmek lazım...Eğer kumaşınız tek başına bluz yapımına yetmiyorsa iki kumaşı birleştirerek yapabilirsiniz. Ben öyle yaptım diktiğim elbiselerden artan kumaşları bir tişörtte birleştirdim:) Resimlerde görüldüğü gibi bluzun arkasına şifon, önüne keten kumaşı kullanarak diktim. Herhangi bir tişörtümü kumaşın üzerine koyarak sabun yardımıyla çizdim. Biraz dikiş payı bırakarak kestim. Daha sonra ön ve arkayı birleştirip diktim. Uyumlu olması açısından arka şifon kumaştan sol göğüs tarafına küçük bir cep yaptım ve kollarına da aynı kumaştan kesip diktim.

Dikişte çok tecrübeli değilim bu yüzden çok fazla ayrıntısı olmayan bluzlar yapabiliyorum.Zamanla  inşallah geliştireceğim:))



Eğer sizde dikişe yeni başlıyorsanız bu kesimi kolayca yapabilirsiniz. Size tavsiyem ilk önce ucuz kumaşlar kullanın. Pazarlarda 2-3 liraya parça kumaşlar satılıyor.Bunlarla başlarsanız kesmeye biçmeye korkmadan daha cesaretli işler çıkartabilirsiniz. Elinizi korkak alıştırmayın:))))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı