Bu Blogda Ara

6 Eylül 2013 Cuma

Arkası uzun, önü kısa şifon bluz dikimi



Arkası Uzun,Önü Kısa Şifon Bluz Modeli

Merhaba arkadaşlar pazardan aldığım 3-5 TL'lik şifon kumaşlarla bir şeyler dikmeye karar verdim. Böyle ucuz alınca kesip biçmeye de cesaretin oluyor. Olur mu olmaz mı demeden uygulamaya geçiyorsun...Ortadaki puantiyeli kumaşı satın aldığım bir bluzun kalıbından
dikmeye çalışacağım.Arkası uzun önü kısa modellerden belki bunun farklı bir ismi var ama ben bilmiyorum. Bu sene bütün reyonlarda görmek mümkündü bu modellerden.Kesme işini yaptım kollar hariç. Ne kadar başarılı olacağım ben de dahil göreceğiz bakalım:))




Önce kumaşın üzerine kalıp olarak kullanacağım bluzu koydum. Kenarlarından sabunla çizerek kalıbını çıkarttım.Biraz pay koyarak başladım kesmeye. Arka kısmı 2 parça ortadan düğmeli resimde de görülüyor.Aynı işlemi arkada da uyguladım.Şimdi elimle teğelleme işini yapıyorum. Teğelleyince makinede dikimi daha kolay oluyor.Bitirdikten sonra sizinle tekrar paylaşacağım.





Tekrar paylaşacağım dedim ama paylaşmayı unuttum:) işte bitmiş hali...Düz, sade bir bluz kolsuz olarak yaptım.Yapımı çok kolay sizde deneyin...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı