Bu Blogda Ara

25 Ağustos 2013 Pazar

Şifon şaldan bluz yapımı







***Resimlerdeki kumaş abiye elbisemin şalıydı.Elbise üstünde kullanmadığım için başka bir işe yaramalı diye düşündüm.Yapımı çok kolay bir bluz herkes kolaylıkla yapabilir makine dikişide şart deil ellede dikilir.

***Kumaşı ikiye katlayın kol yerlerini bırakıp yan taraflarını dikin.Alt tarafından 3 parmak büyüklüğünde         kumaş kesin yakasına lazım olacak.
                                                              
***Yaka kısmına gelince bu kısma
yuvarlak bir şey(tabak gibi:)) koyun kesin yada V şeklinde de kesebilirsiniz tercihinize bağlı.    

***Ben yaka kısmına şalın altından kestiğim 3 parmak genişliğinde kumaşla fırfır yaptım.Kestiğimiz şerit şeklinde kumaşı 2'ye katlayıp iğneyle üstünden diktim ve ipi çekerek büzdürdüm fırfır şeklini aldı.Daha sonra bu fırfırı elimle yakasına gizli dikiş yaparak diktim. İşte bu kadar yapacak olanlara kolay gelsin...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı